سیاسی

ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی فلسطینی‌ها شد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با محکوم کردن کشتار مردم نابلس از سوی اسرائیل، خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف و محکومیت نسل‌کشی فلسطینیان شد.

میدل ایست نیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با محکوم کردن کشتار مردم نابلس از سوی اسرائیل، خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف و محکومیت نسل‌کشی فلسطینیان شد.

به گزارش «ایرنا» ناصر کنعانی روز چهارشنبه حمله امروز نظامیان اسرائیل به شهر نابلس در کرانه باختری را که منجر به شهادت و زخمی شدن دهها تن از مردم فلسطین شد، به شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران همچنین خواستار اقدام فوری جامعه بین‌المللی برای توقف و محکومیت نسل‌کشی فلسطینیان توسط اسرائیل و کابینه «نژادپرست و افراطی» آن شد.

کنعانی با اشاره به تداوم و تشدید اقدامات اسرائیل در کرانه باختری طی چند ماه اخیر از جمله یورش به مناطق نابلس و جنین و قتل کودکان، زنان و سالخوردگان و تخریب خانه‌های فلسطینیان، ادامه این روند خطرناک را که در سایه سکوت و انفعال مجامع مسئول بین المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر در غرب رخ می‌دهد، غیرقابل تحمل و مایه شرمساری آنان دانست.

وی ضمن تجلیل از مقاومت شجاعانه مردم و به ویژه جوانان فلسطینی در بیت‌المقدس، جنین، نابلس و همه مناطق فلسطین، خواستار وحدت مواضع و اقدام هماهنگ دولت‌های اسلامی در پشتیبانی از ملت فلسطین و مقاومت مشروع آنان در برابر اقدامات اسرائیل شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا