اقتصادی

توافق عراق و فرانسه برای اجرای پروژه‌های آبرسانی

وزارت عمران و شهرسازی عراق از توافق با طرف فرانسوی و سازمان یونیسف در زمینه اجرای تعدادی از پروژه های بخش آبرسانی در کشور خبر داد.

میدل ایست نیوز: وزارت عمران و شهرسازی عراق از توافق با طرف فرانسوی و سازمان یونیسف در زمینه اجرای تعدادی از پروژه های بخش آبرسانی در کشور خبر داد.

به گزارش روزنامه الصباح عراق، «بنکین ریکانی» وزیر عمران و شهرسازی عراق طی دیدار با سفیر فرانسه در بغداد و مدیر اقلیمی بنگاه توسعه اقتصادی فرانسه در خاورمیانه، امکان اجرای تعدادی از پروژه های جاده سازی و پل سازی و اسکان و آبرسانی و مجاری مربوط به آن که این وزارت خانه قصد انجام آن را دارد بررسی کرد.

وی افزود که شرکت های فرانسوی نسبت به اجرای طرح های مورد نظر و به ویژه آبرسانی ابراز تمایل کرده اند و قصد دارند از تأسیسات آبی آسیب دیده شهر موصل، مرکز استان نینوا، و همچنین احداث ایستگاه تصفیه فاضلاب در شهرستان خالدیه استان الانبار حمایت کنند.

همچنین ریکانی با نماینده یونیسف در عراق به منظور وضع ساز و کارهای توسعه و تحکیم بخش آبی عراق با تکیه بر تبادل تجارب و آموزش کادر مربوطه دیدار و بر اجرای استانداردهای کیفی در پروژه های آب شرب تاکید کرد.

منبع
الصباح

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا