سیاسی

السودانی: از هر اقدامی که موجب تقویت سازمان هواپیمایی عراق شود حمایت می‌کنیم

نخست‌وزیر عراق در دیدار دبیرکل سازمان هوانوردی کشوری بر حمایت دولت از استقلال مالی و اداری سازمان هواپیمایی عراق تأکید کرد.

میدل ایست نیوز: نخست‌وزیر عراق در دیدار دبیرکل سازمان هوانوردی کشوری بر حمایت دولت از استقلال مالی و اداری سازمان هواپیمایی عراق تأکید کرد.

بر اساس بیانیه رسمی دفتر نخست‌وزیر عراق، «محمد شیاع السودانی» در دیدار «خوان کارلوس سالازار» دبیرکل سازمان بین‌المللی هوانوردی کشوری (ICAO) راه‌های تقویت همکاری عراق با این سازمان در عمل به استانداردهای بین‌المللی درباره ایمنی حمل و نقل هوایی و راه‌های حمایت این سازمان از سازمان هوانوردی عراق و بهبود عملکرد آن را بررسی کرد.

این گزارش افزوده که السودانی بر حمایت دولت از سازمان هوانوردی عراق و استقلال مالی و اداری آن و هر اقدامی که موجب بهبود وضعیت این سازمان شود و نیز به اجرای استانداردهای بین‌المللی در این باره تأکید کرد.

دبیرکل سازمان هوانوردی کشوری نیز به عراق بابت عبور سازمان هواپیمایی عراق از مرحله ارزیابی امنیتی تبریک گفت و از حمایت دولت از این سازمان و استفاده از کارشناسان بین‌المللی برای توسعه آن تشکر کرد.

«عبداللطیف رشید» رئیس جمهوری عراق، نیز در دیدار با این هیئت بر ضرورت تقویت روابط این سازمان بین المللی با سازمان هواپیمایی کشوری عراق و تحقق استانداردهای بین المللی در مدیریت فرودگاه ها و تسهیل خدمات ارائه شده به مسافران تأکید کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا