اجتماعی

بیمارستان اماراتی در فهرست بهترین های جهان

بیمارستانی در امارات در فهرست بهترین بیمارستان ها از مجموع 2300 بیمارستان از 28 کشور جهان قرار گرفت.

میدل ایست نیوز: بیمارستانی در امارات در فهرست شرکت اطلاعات جهانی Statista INC متعلق به امریکا که مربوط به رتبه بندی بهترین بیمارستان ها در جهان است قرار گرفت.

به گزارش «الخلیج آنلاین» بیمارستان «کلینیک کلیولند» که در ابوظبی، پایتخت امارات واقع شده در جایگاه 199 از 250 بیمارستان برتر جهان و تنها بیمارستان در کشورهای عربی است که در این فهرست قرار دارد.

این مرکز یک بیمارستان چند تخصصی شامل 16 مؤسسه است که مراقبت های پزشکی نوآورانه را ارائه می دهد، و برای پاسخگویی به طیف وسیعی از درخواست ها و شرایط مراقبت های ویژه طراحی شده است.

در این فهرست، 4 بیمارستان امریکایی در رتبه های اول تا چهارم قرار دارند.

رتبه پنجم بهترین بیمارستان های جهان نیز متعلق به بیمارستانی از کانادا است و بیمارستان هایی از سوئد و آلمان نیز در رتبه های بعدی این فهرست قرار دارند.

این گزارش، 2300 بیمارستان از 28 کشور را بر اساس شاخص هایی چون سطح معیشت، میانگین امید به زندگی، جمعیت، تعداد بیمارستان ها و اطلاعات گوناگون رتبه بندی کرده است.

همچنین علاوه خدمات پزشکی ارائه شده از سوی بیمارستان ها، این رتبه بندی بر اساس درمان بیماری ها و یافتن راه های جدید درمانی و کسب بهترین نتایج از سوی بیماران بوده است.

این منبع گفت که هدف از این رتبه بندی، مقایسه بین بیمارستان ها و کشورها و ارائه این قیاس به بیماران و خانواده هایی است که جویای مراقبت های پزشکی مناسب هستند.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا