سیاسی

جزئیات سفر الحلبوسی به کربلا+تصاویر

رئیس پارلمان عراق در سفر خود به کربلا، ضمن برگزاری نشستی با حضور استاندار و مدیران این استان، به زیارت حرم امام حسین (ع) مشرف شد.

میدل ایست نیوز: رئیس پارلمان عراق در سفر خود به کربلا، ضمن برگزاری نشستی با حضور استاندار و مدیران این استان، به زیارت حرم امام حسین (ع) مشرف شد.

دفتر ریاست پارلمان عراق در بیانیه ای اعلام کرد «محمد الحلبوسی» رئیس پارلمان عراق روز یکشنبه در جریان سفر خود به کربلا برای اطلاع از آمادگی های این استان در برگزاری مراسم نیمه شعبان، نشستی با حضور «نصیف الخطابی» استاندار کربلا و مدیران امنیتی و خدماتی این استان برگزار کرد.

در این نشست اوضاع خدمات در استانداری و نیازهای آن در بودجه فدرال بررسی شد و چشم انداز مدیریت استانداری در پروژه های عمرانی ضمن چارچوب طرح توسعه منطقه ای و بودجه سرمایه گذاری در وزارتخانه ها مورد بحث قرار گرفت.

رئیس پارلمان عراق از اقدامات تحقق یافته در بخش امنیتی و خدماتی و تلاش استانداری در ارتباط با شهروندان و برآوردن خواسته های آنان طبق اولویت و تخصیصات مالی قدردانی کرد و تلاش های مستمر آنان در ایام زیارتی کربلای معلی را ستود.

وی همچنین بر اهمیت حمایت از بخش سرمایه گذاری که در دستیابی به رشد و فراهم کردن الزامات قانونی و فضای مناسب برای جذب تعداد بیشتری از سرمایه گذاران در تمام بخش ها از جمله کشاورزی، صنعتی، خدماتی و غیره سهیم است، تاکید کرد.

رئیس پارلمان عراق پس از این نشست، به زیارت حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) مشرف شد و با برخی از مردم این شهر گفت و گو کرد.

منبع
دفتر ریاست پارلمان عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا