سیاسی

تاکید المقداد بر اهمیت همکاری با نهادهای سازمان ملل برای غلبه بر پیامدهای زلزله سوریه

وزیر خارجه سوریه در دیدار کمیسار عالی سازمان ملل در امور پناهندگان بر اهمیت همکاری موجود با کمیساریا و سازمان ها و دفاتر فعال سازمان ملل متحد در سوریه برای کمک به غلبه بر اثرات زلزله تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: فیصل المقداد، وزیر امور خارجه سوریه امروز میزبان فیلیپو گراندی کمیسار عالی سازمان ملل در امور پناهندگان و هیئت همراه بود.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه، در این دیدار، همکاری های موجود بین دولت سوریه و کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل به ویژه برای مقابله با عواقب ناشی از فاجعه زلزله فوریه گذشته در سوریه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

المقداد در این دیدار بر اهمیت همکاری موجود با کمیساریا و سازمان ها و دفاتر فعال سازمان ملل متحد در سوریه برای کمک به غلبه بر اثرات زلزله تاکید کرد و به تأثیر تحریم های قهری یکجانبه غرب و ایالات متحده آمریکا علیه سوریه بر مردم این کشور به ویژه با توجه به فاجعه زلزله پرداخت.

کمیسار عالی سازمان ملل نیز به نوبه خود با قدردانی از همکاری دولت سوریه با کمیساریا، به اهمیت هماهنگی میان دو طرف اشاره کرد.

وی همچنین بر ضرورت هماهنگی اقدامات امدادی کمیساریای عالی پس از زلزله با تلاش های انجام شده برای بازگشت آوارگان تاکید نمود.

منبع
خبرگزاری رسمی سوریه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا