اقتصادی

تاسیس شرکت هواپیمایی جدید «طیران الریاض»

شرکت هواپیمایی جدید التاسیس «طیران الریاض»، نقش برجسته ای در توسعه بخش حمل و نقل هوایی خواهد داشت و جایگاه راهبردی عربستان سعودی که سه قاره آسیا و آفریقا و اروپا را پیوند می دهد ارتقا می بخشد.

میدل ایست نیوز: ولیعهد سعودی، روز یکشنبه از تاسیس صندوق کل سرمایه گذاری شرکت هواپیمایی «طیران الریاض» خبر داد.

به گزارش «الخلیج آنلاین»، این شرکت هواپیمایی نقش برجسته ای در توسعه بخش حمل و نقل هوایی خواهد داشت و جایگاه راهبردی عربستان سعودی که سه قاره آسیا و آفریقا و اروپا را پیوند می دهد ارتقا خواهد بخشید.

همچنین هیئت مدیره این شرکت هواپیمای متشکل از برخی افراد همچون «یاسر الرمیان»، رئیس صندوق کل سرمایه گذاری و «تونی داگلاس»، مدیر اجرایی شرکت است که بیش از 40 سال تجربه در زمینه حمل و نقل هوایی و خدمات لجستیک دارد.

این شرکت قصد دارد تا آغاز سال 2030 به بیش از 100 نقطه جهان پرواز داشته باشد و سطح متمایزی از خدمات را به همراه پذیرایی اصیل سعودی به مشتریان خود ارائه دهد.

همچنین این شرکت فرصت های گردشگری بیشتری را در سراسر جهان فراهم خواهد کرد و نقش گسترده ای در افزایش خدمات حمل و نقل و بارگیری و همچنین جذب مسافران بین المللی از سایر قاره های جهان را دارد.

شرکت هواپیمایی الریاض و فرودگاه بین المللی سلمان بن عبدالعزیز، جزء جدیدترین سرمایه گذاری های صندوق کل عربستان سعودی است که به زودی معاملات گسترده ای برای خرید هواپیماهای بوئینگ انجام خواهد داد.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا