سیاسی

امارات اظهارات وزیر دارایی اسرائیل را محکوم کرد

امارات ضمن محکومیت اظهارات اخیر وزیر دارایی اسرائیل، استفاده از نقشه ای که شامل مرزهای پادشاهی اردن و سرزمین های اشغالی فلسطین است را نیز محکوم کرد.

میدل ایست نیوز: امارات ضمن محکومیت اظهارات اخیر وزیر دارایی اسرائیل، استفاده از نقشه ای که شامل مرزهای پادشاهی اردن و سرزمین های اشغالی فلسطین است را نیز محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی امارات (وام) این کشور اظهارات بزالل اسموتریچ وزیر دارایی اسرائیل مبنی بر عدم وجود ملتی به نام فلسطین را محکوم کرد.

امارات همچنین استفاده از نقشه اسرائیل که شامل مرزهای پادشاهی اردن و سرزمین های اشغالی فلسطین است را محکوم کرد.

وزارت خارجه امارات بر لزوم مقابله با سخنان نفرت آور و خشونت آمیز تاکید و بر اهمیت تقویت ارزش های مدارا و همزیستی انسانی به عنوان بخشی از تلاش ها برای کاهش تنش و بی ثباتی در منطقه اشاره کرد.

این وزارتخانه همچنین بر لزوم حمایت از تلاش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای پیشبرد روند صلح در خاورمیانه و همچنین پایان دادن به اقدامات غیرقانونی که راه ‌حل تشکیل دو کشوری و ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی در منطقه را تهدید می کند، تاکید کرد.

اسموتریچ، رهبر حزب راست افراطی «صهیونیست مذهبی» روز یکشنبه در دیدار با حامیان اسرائیل در پاریس مدعی شد که «چیزی به نام ملت فلسطین وجود ندارد».

منبع
وام

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا