سیاسی

کاهش محدودیت‌ ها برای ورود فلسطینی‌ ها به قدس در ماه رمضان

مقامات اسرائیل اعلام کردند که محدودیت های اعمال شده برای ورود فلسطینیان از کرانه باختری و نوار غزه به قدس در آستانه ماه رمضان کاهش می یابد.

میدل ایست نیوز: مقامات اسرائیل اعلام کردند که محدودیت های اعمال شده برای ورود فلسطینیان از کرانه باختری و نوار غزه به قدس در آستانه ماه رمضان کاهش می یابد.

به گزارش «روسیا الیوم» به نقل از تایمز آف اسرائیل، مقامات اسرائیلی اعلام کردند که تمامی زنان، کودکان تا ۱۲ سال و مردان بالای ۵۵ سال از کرانه باختری اجازه ورود به اسرائیل برای اقامه نماز در مسجد الاقصی در روز جمعه را بدون ارائه مجوز ورود خواهند داشت.

این منبع افزود: فلسطینیان ساکن نوار غزه نیز، در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه در ماه رمضان اجازه ورود به قدس را خواهند داشت؛ این مجوز برای زنان بالای 50 سال و مردان بالای 55 سال است.

مقامات اسرائیل همچنین با دیدار فلسطینی‌های کرانه باختری با اعضای خانواده ‌شان در اسرائیل و همچنین دیدار خارجی‌ها با فلسطینی‌های کرانه باختری، مشروط بر تایید امنیتی، موافقت کردند. فلسطینیان کرانه باختری همچنین مجوز سفر به خارج از کشور در ماه رمضان از طریق فرودگاه رامون را دریافت کردند.

اسرائیل اعلام کرد که در ماه رمضان ساعت کار گذرگاه ها و ایست بازرسی ها در داخل و خارج از کرانه باختری افزایش می یابد.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا