اقتصادی

کمک 207 میلیون دلاری بانک جهانی برای امنیت غذایی یمن

بانک جهانی روز دوشنبه از اعطای کمک های مالی 207 میلیون دلاری به یمن با هدف مبارزه با عدم امنیت غذایی موجود در این کشور از سال 2014 خبر داد.

میدل ایست نیوز: بانک جهانی روز دوشنبه از اعطای کمک های مالی 207 میلیون دلاری به یمن با هدف مبارزه با ناامنی غذایی موجود در این کشور از سال 2014 خبر داد.

به گزارش «فرانس 24»، بر اساس بیانیه بانک جهانی، این کمک مالی سه مرحله ای برای جلوگیری از خطرات تاخیر در رفع نیاز صورت می گیرد و به طور ویژه شامل مناطقی می شود که سطح امنیت غذایی در آنها بسیار پایین است.

این بیانیه به نقل از «تانیا مایر»، مدیر منطقه ای بانک جهانی تأکید کرده که تامین مالی کنونی نشانگر تعهدات بانک جهانی به بهبود وضعیت معیشت مردم جنگ زده یمن است که در بحران تغذیه و شرایط آب و هوایی اضطراری قرار دارند.

بانک جهانی از سال 2016 علاوه بر کمک های فنی به موسسات یمنی، تا کنون بیش از 3.5 میلیارد دلار کمک های مالی به این کشور داشته است.

طرح مبارزه با عدم امنیت غذایی شامل یک میلیون و 42 هزار خانواده بوده و بانک جهانی تاکید دارد که نیازها بسیار بالا است و حدود 21.6 میلیون نفر در سال 2023 منتظر کمک هستند که 19 میلیون نفر به سختی غذا پیدا می کنند و سطح تغذیه فاجعه بار است.

منبع
فرانس 24

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا