سیاسی

آخرین تعدیلات عمان و عراق در یادداشت تفاهم مبارزه با فساد

سازمان فدرال سلامت انتخابات طی بیانیه ای اعلام کرد که عراق و عمان آخرین تعدیلات لازم در یادداشت تفاهم مبارزه با فساد را انجام داده اند.

میدل ایست نیوز: سازمان فدرال سلامت انتخابات طی بیانیه ای اعلام کرد که در دیدار رئیس این سازمان با سفیر عمان در عراق، دو کشور آخرین تعدیلات لازم در یادداشت تفاهم مبارزه با فساد را انجام داده اند.

به گزارش «الصباح»، «حیدر حنون»، رئیس سازمان فدرال سلامت انتخابات، از عزم سازمان برای تشدید تلاش های خود با هدف پس گیری محکومان و سرمایه های قاچاق شده خبر داد و اشاره کرد که این موضوع نقش ویژه ای در حمایت از خزانه دولت و طرح های توسعه برنامه دولت دارد.

همچنین از همکاری طرف عمانی با این سازمان در پرونده پس گیری محکومان ابراز قدردانی کرد و گفت که سرآغاز این همکاری با دستگیری محکومان فراری از جمله مدیر کل برنامه ریزی عمرانی و مدیر اداره کشاورزی استان الانبار عراق از سوی عمان شکل گرفت.

وی افزود که امیدوار است عمان در راس کشورهای همکار با عراق در پرونده مبارزه با فساد باشد و خاطرنشان کرد که گفت و گوهای دوطرفه برای امضای یادداشت تفاهم ابعاد گسترده ای دارد که هدف آن تبادل اطلاعات و بازجویی از متهمان و دیگر موارد است.

از سوی دیگر، «حامد بن احمد بن عقیل»، سفیر عمان در عراق، از آمادگی دستگاه نظارت مالی و اداری کشورش و همچنین سایر دستگاه های ذی ربط برای تقویت همکاری ها با عراق به ویژه در زمینه مبارزه با مفاسد مالی و تبادل تجارب خبر داد.

منبع
الصباح

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا