خبر اولسیاسی

دمشق: حملات مکرر اسرائیل نشان دهنده هماهنگی نزدیک آنها با گروه‌های تروریستی است

وزارت امور خارجه سوریه تاکید کرد که حملات مکرر اسرائیل نشان دهنده هماهنگی نزدیک بین آنها و گروه های تروریستی با هدف طولانی کردن بحران سوریه است.

میدل ایست نیوز: وزارت امور خارجه سوریه تاکید کرد که حملات مکرر اسرائیل به سوریه نشان دهنده هماهنگی نزدیک بین رژیم اشغالگر اسرائیل و گروه های تروریستی با هدف طولانی کردن بحران این کشور است.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه، وزارت امور خارجه سوریه امروز در حساب توییتر خود نوشت: (اسرائیل) همچنان به سیاست‌های جنگ جنایتکارانه خود علیه سوریه ادامه می‌ دهد، زیرا هواپیماهای این رژیم با هماهنگی گروه‌های تروریستی که به نیروهای سوری در منطقه دانا تجاوز کردند، دست به تهاجم وحشیانه جدیدی زدند.

این وزارت افزود: این حملات مکرر نشان دهنده هماهنگی نزدیک تروریست‌های «اسرائیل» و گروه‌های تروریستی است و بی‌تردید نیات علیه سوریه با هدف طولانی‌شدن بحران سوریه را ثابت می‌کند.

وزارت امور خارجه سوریه در پایان گفت: سوریه تاکید می کند که آماده رویارویی با همه این چالش ها و تجاوزات فاشیستی، دستیابی به اراده مردم سوریه برای پیروزی و تحمیل حاکمیت سوریه بر تمام اراضی و حریم هوایی خود است.

گفتنی است اسرائیل روز گذشته اطراف دمشق را هدف حمله قرار داد که در پی آن 2 سوری زخمی شدند و بامداد امروز نیز منطقه جنوبی دمشق هدف حمله اسرائیل قرار گرفت.

منبع
خبرگزاری رسمی سوریه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا