سیاسی

تلاش عراق برای بومی سازی صنایع نظامی

مشاور فنی نخست وزیر عراق ضمن تاکید بر حمایت فرمانده کل قوا از سازمان صنایع نظامی، بر ضرورت انتقال فناوری های نوین در این عرصه به عراق تأکید کرد.

میدل ایست نیوز: مشاور فنی نخست وزیر عراق ضمن تاکید بر حمایت فرمانده کل قوا از سازمان صنایع نظامی، بر ضرورت انتقال فناوری های نوین در این عرصه به عراق تأکید کرد.

به گزارش «واع»، «محمد عبد الصاحب الدراجی»، مشاور فنی نخست وزیر گفت که همکاری بین سازمان ساخت تجهیزات نظامی و سایر وزارت خانه ها در حد مطلوب نیست و فقط وزارت کشور گام هایی جدی در راستای همکاری مشترک برداشته است.

وی افزود که بنا بر مصلحت ملی و حکم قانون، لازم است خطوطی برای خرید تولیدات نظامی افتتاح شود و اشاره کرد که این سازمان می کوشد تا تولیداتی را در راستای حمایت از موسسات امنیتی داشته باشد.

الدراجی تاکید کرد که ایجاد همکاری مشترک بین سازمان ساخت تجهیزات نظامی و شرکت های مشاوره ای جهانی برای زیرساخت های دفاعی با هدف بومی سازی صنایع نظامی و حفاظت از ارز و راه اندازی چرخ اقتصاد ضروری است.

همچنین وی تاکید کرد که «محمد شیاع السودانی»، نخست وزیر و فرمانده کل قوای عراق از سازمان ساخت تجهیزات نظامی حمایت می کند.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا