سیاسی

پلاسخرت بر حمایت سازمان ملل از مقابله با چالش‌های اقتصادی و اجتماعی در عراق تاکید کرد

نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق در دیدار نخست وزیر این کشور بر حمایت سازمان ملل از مقابله با چالش‌های اقتصادی و اجتماعی در عراق تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق امروز میزبان جنین هنیس پلاسخرت، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق بود.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری عراق، دو طرف همکاری بین عراق و سازمان ملل در برنامه های مختلف و راه های گسترش و آماده سازی شرایط موفقیت آن را بررسی کردند.

السودانی بیان کرد که دولت از ابتدای فعالیتش اصرار به حل بحران ها و مشکلاتی که با سازمان های بین المللی همکاری می کند، نشان داده است و گام بلندی در مسیر حل اکثر مشکلات برداشته از آنجا که اولویت هایی در برنامه دولت قرار داده است.

نخست وزیر عراق به استقبال و پشتیبانی عراق از همه تلاش های بین المللی و سازمان ملل برای تثبیت امنیت و ثبات و آماده سازی شرایط برای توسعه پایدار در منطقه اشاره کرد.

از طرفی دیگر پلاسخرت بر حمایت هیئت نمایندگی سازمان ملل در عراق از تلاش ها و برنامه های دولتی با هدف بررسی و مقابله با چالش های اقتصادی و اجتماعی و تقویت صلح جامعه از طریق راه حل های ریشه ای و بلند مدت تاکید کرد.

منبع
نخست وزیری عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا