اقتصادی

مبادلات تجاری میان کشورهای شورای همکاری به 100 میلیارد دلار رسید

دبیر کل کشورهای شورای همکاری اعلام کرد که حجم مبادلات تجاری کشورهای شورای همکاری به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار رسیده است.

میدل ایست نیوز: دبیر کل کشورهای شورای همکاری اعلام کرد که حجم مبادلات تجاری کشورهای شورای همکاری به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار رسیده است.

به گزارش «الشرق الاوسط»، جاسم البدیوی، دبیر کل کشورهای شورای همکاری در یک کنفرانس اقتصادی در عمان ضمن اعلام این خبر خواستار تسریع روند اتمام پروژه‌های اقتصادی و امور مربوط به توسعه شد تا کشورهای شورای همکاری جایگاه خود را به عنوان یک مرکز بزرگ سرمایه گذاری و اقتصادی در سطح جهان تحکیم کنند.

وی گفت که هم اکنون شاهد نتیجه فعالیت‌های بازرگانی مشترک کشورهای شورای همکاری هستیم.

همچنین البدیوی در راه اندازی نسخه اولیه پلتفرم کارآفرینان که در حاشیه شصت و چهارمین نشست کمیسیون همکاری بازرگانی و وزرای صنعت و معدن و تجارت برگزار شد شرکت کرد.

دبیر کل کشورهای شورای همکاری گفت که این پلتفرم قصد آسان‌سازی ارتباط و فراهم سازی داده‌های لازم برای کار آفرینان این منطقه را دارد تا با فرصت های سرمایه گذاری آشنا شوند و بتوانند فعالیت‌ها و دایره همکاری خود را گسترش دهند.

البدیوی گفت که این پلتفرم نقش ویژه ‌ای در تمرکز بر فرصت های گوناگون سرمایه گذاری از طریق بازاریابی و تبلیغ کالاها و خدمات کارآفرینان دارد و یکی از اهداف این پلتفرم آسان سازی ارتباط میان کارآفرینان کشورهای شورای همکاری است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا