خبر اولسیاسی

تهدید انصارالله به ازسرگیری حملات به عربستان و امارات

عضو ارشد انصارالله یمن، ائتلاف عربی را به تأخیر در توقف عملیات نظامی و رفع محدودیت در مرزهای تحت کنترل انصارالله متهم کرد و خواستار آمادگی برای هرگونه تحول میدانی شد.

میدل ایست نیوز: محمد علی الحوثی، از اعضای ارشد انصارالله یمن، ائتلاف عربی را به تأخیر در توقف عملیات نظامی و رفع محدودیت در مرزهای تحت کنترل انصارالله متهم کرد و خواستار آمادگی برای هرگونه تحول میدانی شد.

به گزارش «روسیا الیوم» الحوثی که عضو شورای عالی سیاسی متشکل از انصارالله است، روز یکشنبه در راهپمایی همبستگی با ملت فلسطین که در استان صعده برگزار شد، مردم یمن را به بیداری و آمادگی دائمی دعوت کرد.

وی با اشاره با ائتلاف عربی گفت: دشمن تا به این لحظه توقف در حملات و رفع محاصره از یمن را به تعویق انداخته است.

الحوثی با اشاره به ازسرگیری حملات انصارالله علیه عربستان و امارات گفت: «می بینید که عربستان و امارات امروز در مقابل یمن شکست خورده اند و گنبد آهنین اسرائیل را می بینند که در حفاظت از صهیونیست ها شکست خورده؛ پس چگونه می تواند از کشورهایی که روابط خود با اسرائیل را عادی سازی کرده اند، حمایت کند».

وی بار دیگر بر حمایت انصارالله از فلسطین تأکید کرد و گفت: راهپیمایی امروز ما تأیید کننده ثبات یمن در قضیه فلسطین است و ما بر تداوم نبردمان در مقابل دشمن تأکید می کنیم.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا