سیاسی

رایزنی وزرای خارجه عربستان و آلمان

وزیر امور خارجه عربستان در دیدار با همتای آلمانی خود در جده گفت و گو و همکاری های مشترک در زمینه سیاست، اقتصاد و امنیت را بررسی کرد.

میدل ایست نیوز: وزیر امور خارجه عربستان در دیدار با همتای آلمانی خود در جده گفت و گو و همکاری های مشترک در زمینه سیاست، اقتصاد و امنیت را بررسی کرد.

«فیصل بن فرحان»، وزیر امور خارجه عربستان و «آنالنا بائربوک»، همتای آلمانی وی درباره تحکیم صلح در منطقه و جهان گفت و گو کردند.

بن فرحان و بائربوک همچنین درباره تقویت تلاش‌های دو کشور برای برقراری صلح در منطقه و جهان که در خدمت صلح و امنیت جهانی است، گفت وگو کردند.

وزیران خارجه عربستان و آلمان همچنین افزایش هماهنگی‌های دوجانبه در خصوص تعدادی از مسائل منطقه‌ای و بین المللی را بررسی کردند.

وزارت خارجه آلمان پیشتر گفته بود، بائربوک که به قطر نیز سفر خواهد کرد، در مورد مسائل دوجانبه و بحران‌های منطقه‌ای با همتایان خود در منطقه گفت وگو خواهد کرد.

وزارت خارجه آلمان همچنین گفته بود که با توجه به چالش‌های فراوان در منطقه، از بحران حاد سودان، درگیری‌های طولانی در سوریه و یمن تا تصاحب قدرت توسط طالبان در افغانستان، گفت‌ وگوی قابل اعتماد با شرکای منطقه ای برای آلمان و اروپا ضروری است.

منبع
واس

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا