اقتصادی

مذاکره ایران با عربستان برای ساخت هتل‌های جدید

رئیس جامعه هتلداران ایران گفت که با گروهی از فعالان صنعت گردشگری عربستان برای ساخت هتل‌های جدید در ایران به صورت مستقل یا مشارکتی، مذاکراتی انجام شده است.

میدل ایست نیوز: جمشید حمزه زاده، رئیس جامعه هتلداران ایران با اشاره به ابراز علاقه‌مندی بخش خصوصی عربستان برای هتل‌سازی در ایران گفت: با گروهی از فعالان صنعت گردشگری عربستان برای ساخت هتل‌های جدید در ایران به صورت مستقل یا مشارکتی، مذاکراتی انجام شده است؛ به توسعه همکاری با آنها بسیار خوشبین هستیم.

به گزارش ایرنا، وی درباره توسعه همکاری با عربستان در بخش هتل‌داری و هتل‌سازی اظهار داشت: بعد از اعلام روابط جدید با عربستان، چند هیات فعال حوزه گردشگری از عربستان وارد ایران شد. به همراه برخی از جامعه هتل‌داران با افرادی از این تشکل‌ها دیدار و مذاکراتی داشتیم. یکی از هیات‌های عربستانی اعلام آمادگی کرد که در شهرهای مختلف ایران از جمله شهرهای زیارتی مثل مشهد و قم و حتی در شهرهای سیاحتی مانند شمال کشور و سایر استان ها، تورهایی برقرار شود. این تورها بعد از برقراری پروازها بین دو کشور انجام خواهد شد.

رئیس جامعه هتلداران ایران گفت: مدتی پیش گروهی از فعالان بخش خصوصی در حوزه هتل‌داری عربستان به ایران آمدند و برای ساخت هتل‌های جدید در ایران چه به صورت مستقل و چه به صورت مشارکتی با ایران، مذاکراتی انجام شد. به توسعه همکاری با آنها بسیار خوشبین هستم، آنها هم خیلی علاقه‌مند هستند.

منبع
ایرنا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا