سیاسی

بیانیه سفارت عربستان در بیروت درباره ربوده شدن یک شهروند این کشور

سفارت عربستان در لبنان شب گذشته در بیانیه ای درخصوص حادثه ربوده شدن یک شهروند این کشور در بیروت توضیح داد.

میدل ایست نیوز: سفارت عربستان در لبنان شب گذشته در بیانیه ای درخصوص حادثه ربوده شدن یک شهروند این کشور در بیروت توضیح داد.

به گزارش روسیا الیوم، در این بیانیه آمده است که سفارت عربستان در لبنان از اعضای خانواده یکی از شهروندان خود که ارتباط با او از صبح یکشنبه 28 مه 2023 قطع شده بود، پیامی دریافت کرد.

سفارت عربستان در بیروت تاکید کرد که با مقامات لبنانی در بالاترین سطح برای کشف جزئیات ناپدید شدن این شهروند در ارتباط است.

بسام مولوی، وزیر کشور لبنان در تازه ترین اظهارات خود درخصوص ربوده شدن شهروند عربستانی گفت که هنوز تایید نشده که اهداف این حادثه سیاسی است.

وی تاکید کرد که ما به وظایف خود در قبال شهروندان لبنان و افراد مقیم در این کشور عمل می کنیم و اجازه نخواهیم داد امنیت برادران عربستانی ما در لبنان به خطر بیافتد.

مولوی با اشاره به اینکه همه دستگاه های امنیتی و نظامی تلاش های خود را متحد کرده اند، گفت که به صورت شخصی با فرمانده ارتش برای رصد ارتباطات در تمامی مناطق با تلفن همراه شخص ربوده شده، ارتباط برقرار کرده است.

رسانه های لبنانی شب گذشته اعلام کردند که یک شهروند عربستانی نیمه شب شنبه در جاده فرودگاه بین المللی بیروت ربوده شده است.

بسام مولوی، وزیر کشور لبنان گفته بود که ربودن یک شهروند عربستان به روابط لبنان با برادرانش آسیب می زند.

وی افزوده بود که با سفیر عربستان مساله شهروند ربوده شده اش را با دقیق ترین جزئیات دنبال می کنیم.

شبکه الاخباریه عربستان نیز اعلام کرده بود که این شهروند در خطوط هوایی عربستان شاغل بود و ربایندگان یک پیام از ضاحیه جنوبی در بیروت خواستار مبلغ 400 هزار دلار در مقابل آزادی فرد ربوده شده، شدند.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا