سیاسی

عراق و لالیگا دو قرارداد شراکت برای برگزاری جام حرفه‌ای فوتبال امضا کردند

دو قرارداد شراکت میان فدراسیون فوتبال عراق و لیگ اسپانیا (لالیگا) برای برگزاری جام حرفه ای فوتبال در عراق برای فصل 2023 / 2024، در حضور نخست وزیر عراق امضا شد.

میدل ایست نیوز: دو قرارداد شراکت میان فدراسیون فوتبال عراق و لیگ اسپانیا (لالیگا) برای برگزاری جام حرفه ای فوتبال در عراق برای فصل 2023 / 2024، در حضور محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق امضا شد.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری عراق، این دو قرارداد از سوی عدنان درجال، رئیس فدراسیون عراق و خاویر تیباس، رئیس لیگ اسپانیا امضا شد.

قرارداد نخست درخصوص مدیریت و نظارت بر اجرای لیگ حرفه ای فوتبال در عراق و تعیین مدیر اجرایی از سوی اسپانیا برای مدیریت این پروژه و همچنین آماده سازی کارگروه عراقی برای آموزش از سوی اسپانیا برای مدیریت کمیته های عامل در زمینه ساماندهی مسابقات لیگ حرفه ای است.

در سایه این قرارداد، لالیگا، همه اقدامات مربوط به تبلیغ مسابقات حرفه ای را از طریق هماهنگی بین مدیریت اجرایی لیگ حرفه ای عراق و مقر اصلی لالیگا در مادرید انجام خواهد داد.

قرارداد دوم نیز در رابطه با پروژه چشم انداز 2030 است که لالیگا در آن اقدام به توسعه استعدادهای ورزشی عراق در زمینه فوتبال خواهد کرد.

لالیگا همچنین دوره های آموزشی و بهبود وضعیت مربیان، مدیران و سایر کارکنان مراکز استعدادها در عراق را که حامی اصلی تیم های ملی هستند را برعهده خواهد گرفت.

منبع
نخست وزیری عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا