اجتماعیعکس

حال و هوای استانبول در روز برگزاری فینال جام قهرمانان اروپا + تصاویر

هزاران نفر از هوادارن منچستر سیتی انگلیس، پیش از آغاز مسابقه فینال با اینترمیلان ایتالیا، به خیابان های استانبول آمدند و شادی کردند.

میدل ایست نیوز: هزاران نفر از هوادارن منچستر سیتی انگلیس، پیش از آغاز مسابقه فینال با اینترمیلان ایتالیا، به خیابان های استانبول آمدند و شادی کردند.

به گزارش «النهار» هواداران روز شنبه و ساعاتی پیش از آغاز مسابقه فینال بین تیم های منچستر سیتی انگلیس و اینتر میلان ایتالیا که قرار است شامگاه شنبه در شهر استانبول ترکیه برگزار شود، به خیابان های این شهر آمدند.

با وجود فضای با نشاطی که پیش از آغاز مسابقه در استانبول به وجود آمده، برخی از هواداران نگران ورود به استادیوم محل بازی هستند، چراکه در فینال دور قبل این مسابقات که بین لیورپول انگلیس و رئال مادرید اسپانیا و در شهر پاریس برگزار شد، هواداران لیورپول پیش از شروع بازی مقابل نرده های استادیوم محاصره شدند و هنگام ورود به داخل هرج و مرج رخ داد.

پس از این حادثه پلیس وارد شد و اقدام به پرتاب گاز اشک اور برای کنترل شرایط پیش آمده کرد.

استادیوم المپیک اتاتورک که میزبان مسابقه فینال امشب است، حدود یک ساعت با میدان تقسیم استابول که محل تجمع فعلی هواداران است فاصله دارد، اما در حال حاضر زمان رسیدن به این مکان بستگی به شرایط ترافیکی دارد.

شهرداری استانبول اتوبوس های رایگانی را از 9 ساعت پیش از آغاز مسابقه برای انتقال هواداران به استادیوم اختصاص داده است.

 

منبع
النهار

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا