سیاسی

تاکید رشید و وزیر بهداشت اردن بر تحکیم همکاری در حوزه بهداشت

رئیس جمهور عراق در دیدار وزیر بهداشت اردن بر لزوم همکاری و تبادل تجارب در مقابله با چالش های بهداشتی پیش روی جهان تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: رئیس جمهور عراق در دیدار وزیر بهداشت اردن بر لزوم همکاری و تبادل تجارب در مقابله با چالش های بهداشتی پیش روی جهان تاکید کرد.

طبق بیانیه دفتر ریاست جمهوری عراق، عبداللطیف جمال رشید، رئیس جمهور عراق روز یکشنبه در کاخ السلام بغداد از فراس ابراهیم ارشید الهواری، وزیر بهداشت اردن و هیئت همراه او استقبال کرد.

رئیس جمهور عراق در دیدار با وزیر بهداشت اردن به روابط مستحکم میان دو کشور و اهمیت تقویت آن در زمینه های دارای اهمیت مشترک به گونه ای که در خدمت منافع ملت های دو کشور و ملت های منطقه باشد اشاره کرد.

وی بر لزوم همکاری و تبادل تجارب در مقابله با چالش های بهداشتی پیش روی جهان و نیز هماهنگی مشترک به منظور توسعه شرایط بهداشتی در دو کشور تاکید کرد.

رشید همچنین تاکید کرد که در زمینه بهداشتی و ساخت بیمارستان ها در عراق پیشرفت حاصل شده و مدل های ویژه ای از بیمارستان ها در برخی از استان ها وجود دارد و پزشکان عراقی از جایگاه خوبی در کشورهای جهان برخوردارند.

رئیس جمهور عراق خاطرنشان کرد که دولت توجه زیادی برای موضوع بهداشت، ارتقای بخش پزشکی و بهبود مراقبت های بهداشتی برای مردم این کشور از طریق ساخت بیمارستان ها و تامین الزامات پزشکی قائل است.

وزیر بهداشت اردن نیز ضمن ابراز خرسندی از سفر به عراق و دیدار با رئیس جمهور این کشور، خواستار تحکیم همکاری با عراق در زمینه های پزشکی و بهداشتی و نیز ارائه تسهیلات در جهت تامین بهترین خدمات بهداشتی به ملت های عراق و اردن شد.

منبع
دفتر ریاست جمهوری عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا