سیاسی

گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و قطر

وزرای امور خارجه ایران و قطر در گفت‌وگوی تلفنی به بررسی روابط دوجانبه و برخی از موضوعات منطقه‌ای و بین المللی پرداختند.

میدل ایست نیوز: وزرای امور خارجه ایران و قطر در گفت و گوی تلفنی با یکدیگر به روابط دوجانبه و برخی از موضوعات منطقه ای و بین المللی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری رسمی قطر (قنا) محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی، نخست وزیر و زیر امور خارجه قطر روز یکشنبه تماسی تلفنی از جانب حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران دریافت کرد.

در گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران و محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر، طرفین درخصوص موضوعات مورد علاقه فیمابین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وزیر امور خارجه ایران به روابط دوستانه و نزدیک جمهوری اسلامی ایران و دولت قطر اشاره و بر گسترش بیش از پیش مناسبات دوجانبه تاکید کرد.

امیرعبداللهیان با قدردانی از نقش مثبت و تلاش‌های سازنده دولت قطر در مناسبات دوجانبه، منطقه ای و بین المللی، درخصوص آخرین تحولات دوجانبه و منطقه ای با همتای قطری خود به رایزنی پرداخت.

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر نیز ضمن ابراز خرسندی از روابط دوستانه ایران و دولت قطر، از تلاش‌های فيمابين و پيشرفت مناسبات تمجيد و بر تداوم رایزنی های نزدیک طرفین تاکید کرد.

منبع
قنا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا