سیاسی

پیام تبریک رئیس جمهور عراق به مناسبت سالروز تاسیس الحشد الشعبی

رئیس جمهور عراق گفت که پس از شکست تروریسم، نیازمند یکپارچگی تلاش ها و کار بر روی برنامه ملی هستیم.

میدل ایست نیوز: رئیس جمهور عراق گفت که پس از شکست تروریسم، نیازمند یکپارچگی تلاش ها و کار بر روی برنامه ملی هستیم.

طبق بیانیه دفتر ریاست جمهوری عراق، عبداللطف جمال رشید، رئیس جمهور عراق روز دوشنبه به مناسبت سالروز تاسیس سازمان الحشد الشعبی عراق گفت: این روزها را به مناسبت سالروز تاسیس الحشد الشعبی که همزمان با اعلام فتوای جهاد کفایی مرجعیت عالی عراق برای مقابله با چالش های تروریسم و جنایات داعش بود، گرامی می داریم.

وی افزود: این مناسبت را به قهرمانان الحشد الشعبی، پیروزی سازان و قهرمانان آزادسازی تبریک می گوییم که پاسخی ضروری به شرایط سخت تحمیلی و اوضاع پیچیده ای بود که بر کشورمان گذشت.

رشید ادامه داد: در این مناسبت، از فتوای جهاد کفایی که توسط مرجع عالی عراق ، آیت الله العظمی سیستانی اعلام شد غافل نمی شویم که نقطه مهمی در اتحاد صفوف مقاومت و شکست تروریسم و آزادسازی شهرها و روستاها در شرایطی سخت از تاریخ کشور و مردممان بود.

رئیس جمهور عراق اضافه کرد: همان گونه که این مناسبت را گرامی می داریم، کتابی جاودانه از شکوه و شجاعت را به یاد می آوریم که با غرور و افتخار به اراده مردان این سرزمین برای دفاع از شرف و کرامت نوشته شده است.

وی اظهار داشت: امروز و پس از شکست تروریسم، نیازمند یکپارچگی تلاش ها و کار بر روی برنامه ملی برای حمایت از امنیت و ثبات و حفاظت از دست آورد های محقق شده و تصویب قانون گذاری های ضروری که از حقوق مردم عراق حمایت می کند و نیز آغازی به سوی مرحله جدیدی از سازندگی، آماده سازی زیرساخت های شهرهای عراق و ارائه خدمات بهداشتی و آموزشی و خدماتی به مردم است، هستیم.

رئیس جمهور عراق گفت: درود می فرستیم بر نیروهای امنیتی و بازماندگان شهدای الحشد الشعبی و فرماندهی های میدانی از تمامی بخش ها و تشکیلات ارتش و پلیس و نیروهای مبارزه با تروریسم و پیشمرگه و الحشد الشعبی.

منبع
ریاست جمهوری عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا