سیاسی

4 کشته در حمله پهپادی ترکیه به نیروهای قسد در شمال شرقی حلب

نیروهای دموکراتیک سوریه اعلام کردند که در نتیجه حمله ترکیه به روستایی در شمال غربی شهر منبج، 4 تن از اعضای شورای نظامی منبج، وابسته به نیروهای دموکراتیک سوریه، کشته شدند.

میدل ایست نیوز: نیروهای دموکراتیک سوریه اعلام کردند که در نتیجه بمباران حمله ترکیه به روستایی در شمال غربی شهر منبج، 4 تن از اعضای شورای نظامی منبج، وابسته به نیروهای دموکراتیک سوریه، کشته شدند.

به گزارش «روداو» مرکز رسانه ای  نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که صبح امروز چهارشنبه، 4 نفر از نیروهای شورای نظامی منبج در تلاش برای نجات دو کودک مجروح بر اثر حمله توپخانه ای ارتش ترکیه به روستای الدندنیه در شمال غرب شهر منبج کشته شدند.

نیروهای دموکراتیک سوریه اعلام کردند که ترکیه و گروه های مخالف ارتش ملی صبح امروز با گلوله های سنگین توپخانه، مزرعه ای متعلق مردم روستای الدندنیه را بمباران کردند.

در نتیجه این بمباران دو کودک مجروح شدند و گروهی از رزمندگان شورای نظامی منبج تلاش کردند خود را به غیرنظامیان مجروح برسانند و آنها را به بیمارستان شهر منبج منتقل کنند.

طبق بیانیه صادره، این افراد توسط یک هواپیمای شناسایی ترکیه مورد هدف قرار گرفتند که طی آن 4 نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

منبع
روداو

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا