سیاسی

دیدار هیئت عراقی به ریاست رشید با مدیر کل سازمان بین المللی کار

رئیس جمهور عراق از تلاش های سازمان بین المللی کار برای تقویت اقدام جمعی در میان ملت ها با هدف برقراری عدالت در میان مردم تشکر کرد.

میدل ایست نیوز: رئیس جمهور عراق از تلاش های سازمان بین المللی کار برای تقویت اقدام جمعی در میان ملت ها با هدف برقراری عدالت در میان مردم تشکر کرد.

طبق بیانیه دفتر ریاست جمهوری عراق، عبداللطیف جمال رشید، رئیس جمهور عراق، روز پنجشنبه در کاخ ملل در ژنو با گیلبرت هونگبو مدیر کل سازمان بین المللی کار ملاقات کرد.

رشید در این دیدار که احمد فکاک البدرانی، وزیر فرهنگ، گردشگری و آثار باستانی، ایوان فایق جابرو، وزیر مهاجرت و آوارگان، و برخی از مشاوران و مسئولین عراقی نیز حضور داشتند بر اهمیت این کنفرانس با انگیزه های انسانی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آن تاکید کرد.

مدیرکل سازمان جهانی کار نیز از حضور رئیس جمهور عراق در کنفرانس و پیشنهادات وی تشکر و قدردانی کرد.

وی بر تلاش این سازمان برای تثبیت پایه هایی برای همکاری مؤثرتر جهانی در مقابله با چالش‌های موجود و مقابله با تهدیدات آتی در زمینه های مختلف تاکید کرد.

پس از این دیدار رئیس جمهور عراق، سخنانی را در کتاب زرین سازمان بین المللی نوشت و در آن از تلاش های این سازمان برای تقویت اقدام جمعی در میان ملت ها با هدف برقراری عدالت در میان مردم تشکر کرد.

منبع
دفتر ریاست جمهوری عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا