سیاسی

تأکید السودانی بر همکاری با سازمان ملل برای رسیدن به راه‌حل‌های پایدار

نخست وزیر عراق تاکید کرد که درهای عراق به روی تمامی راه حل ها و مسیرهای سازمان ملل برای رسیدگی به بحران ها باز است.

میدل ایست نیوز: نخست وزیر عراق تاکید کرد که درهای عراق به روی تمامی راه حل ها و مسیرهای سازمان ملل برای رسیدگی به بحران ها باز است.

طبق بیانیه دفتر نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی ، نخست وزیر عراق روز دوشنبه در بغداد از جنین هنیس پلاسخرت، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق، استقبال کرد.

السودانی در این دیدار گفت که دولتش در حال پیگیری موضوع آماده سازی انتخابات است و فراهم کردن تمامی شرایط برای اجرای موفق انتخابات آینده شوراهای استانی را آغاز کرده است.

وی تاکید کرد که درهای عراق به روی تمامی راه حل ها و مسیرهایی که سازمان ملل در راه رسیدگی به بحران ها و مقابله با چالش های اقتصادی و آب و هوایی و رسیدگی به بحران آوارگان و پی ریزی تلاش برای بازگرداندن باقی ماندگان آنان به مناطق مسکونی خود کرده، باز است.

نخست وزیر عراق توضیح داد که دولتش موضوع مشارکت با این سازمان جهانی برای یافتن راه حل های پایدار برای پرونده های اساسی را در اولویت خود قرار داده است.

پلاسخرت نیز از تلاش های دولت عراق برای رسیدگی به مشکلات ریشه ای و تعیین اولویت ها با در نظر گرفتن نیازهای اساسی شهروندان عراقی قدردانی کرد.

منبع
دفتر نخست وزیری عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا