سیاسی

سفیر جدید ایران در ترکیه انتخاب شد

با اعلام پایان مأموریت سفیر کنونی ایران در آنکارا، منابع ایرانی از انتخاب «محمدحسن حبیب الله زاده» به این مقام خبر دادند.

میدل ایست نیوز: با اعلام پایان مأموریت سفیر کنونی ایران در آنکارا، منابع ایرانی از انتخاب «محمدحسن حبیب الله زاده» به این مقام خبر دادند.

به گزارش «آناتولی»، محمد فرازمند، سفیر ایران در آنکارا که مدت ماموریتش روبه اتمام است، امروز (دوشنبه 19 ژوئن) با یاسین اکرم سرین، معاون وزیر امور خارجه ترکیه دیدار کرد.

وزارت امور خارجه ترکیه با انتشار مطلبی در شبکه های اجتماعی، از حضور سفیر ایران در آنکارا در این وزارتخانه و دیدار با معاون وزیر امور خارجه ترکیه خبر داد.

همزمان، به گزارش ایسنا محمد فرازمند در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت: «در دیدار خداحافظی با آقای یاسین اکرم سریم معاون وزارت خارجه ترکیه از حمایت‌ها و همکاری‌های سازنده مقامهای وزارت خارجه ترکیه در تسهیل ماموریتم و پیشبرد روابط دوستانه دو دولت و دو ملت تشکر کردم».

بر اساس این گزارش برخی از منابع خبری اعلام کردند محمد حسن حبیب الله زاده مدیر کل شرق اروپا و مدیترانه وزارت امور خارجه احتمالا جایگزین فرازمند در ترکیه  خواهد شد.

حبیب الله زاده سابقه فعالیت در سفارتخانه های ایران در انگلستان و نروژ را در کارنامه خود دارد.

منبع
ایسناآناتولی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا