اجتماعیسیاسی

عراق از افزایش حضور گردشگران اروپایی در تالاب‌های خود خبر داد

وزارت فرهنگ عراق ضمن اشاره به سودآور شدن اداره گردشگری این وزارتخانه، از افزایش حضور گردشگران اروپایی در تالاب های این کشور خبر داد.

میدل ایست نیوز: وزارت فرهنگ عراق ضمن اشاره به سودآور شدن اداره گردشگری این وزارتخانه، از افزایش حضور گردشگران اروپایی در تالاب های این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) قاسم السودانی، نماینده وزارت فرهنگ عراق گفت: تلاش های فراوانی در این وزارتخانه برای ارتقای جایگاه گردشگری تالاب ها از طریق جذب گروهی از واتیکان و سفر آنان به تالاب های عراق و نیز سفر پاپ فرانسیس به این منطقه انجام شده است.

وی افزود: اداره گردشگری عراق به دنبال ساماندهی گروه های توریستی خارجی برای سفر به تالاب های این کشور است که منجر به ورود گردشگران زیادی از کشورهای اروپایی به این مناطق شده است.

نماینده وزارت فرهنگ عراق ادامه داد: طرح های موجود در اداره گردشگری نیازمند تخصیصات مالی بیشتر و نیز شبکه ای از اقدامات با همکاری نهادهای دولتی، محلی، شوراهای استانی، وزارت حمل و نقل، شبکه راه ها و غیره است.

وی افزود: جهشی کیفی در کار اداره گردشگری رخ داده؛ چراکه این اداره پیش از این مجموعه ای زیان ده بود و امروز به سبب طرح ها و سیاست های دنبال شده، به مجموعه ای سودآور تبدیل شده است.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا