اقتصادی

برنامه ریزی نجف اشرف برای حل بحران مسکن ظرف 3 سال آینده

سازمان سرمایه‌گذاری نجف اشرف از برنامه‌ریزی برای ساخت 26 مجتمع مسکونی در این استان خبر داد که باعث حل بحران مسکن در استان ظرف 3 سال آینده می‌شود.

میدل ایست نیوز: سازمان سرمایه‌گذاری نجف اشرف از برنامه‌ریزی برای ساخت 26 مجتمع مسکونی در این استان خبر داد که باعث حل بحران مسکن در استان ظرف 3 سال آینده می‌شود.

به گزارش روزنامه رسمی «الصباح» عراق، «ضرغام کیکو»، رئیس سازمان سرمایه‌گذاری نجف اشرف، گفت که این برنامه با همکاری حکومت محلی و ادارات ذی‌ربط در استان و به منظور حل بحران مسکن و تأمین مسکن مورد نیاز شهروندان اجرا خواهد شد.

به گفته کیکو، اجرای طرح باعث حل بحران مسکن ظرف دو یا سه سال آینده می‌شود و افزود که تاکنون 37 مجتمع مسکونی در نجف اشرف به سرمایه‌گذاری گذاشته شده که 16 مجتمع به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود که بعد از مسئله کرونا و افزایش قیمت ارز، مشکل بازاریابی برای واحد مسکونی پیش آمد چون قیمت مصالح ساختمانی و در نتیجه قیمت خانه بالا رفت و برای همین ضوابطی برای جلوگیری از سودجویی دلالان در این باره تعیین شده است.

این مقام عراقی تأکید کرد که سازمان سرمایه‌گذاری استان نجف اشرف تمرکز خود را بر بخش مسکن گذاشته چون تأثیر مستقیم بر معیشت مردم دارد.

وی افزود که برنامه دولت کنونی تسهیلات بسیاری برای سرمایه‌گذاران تعیین کرده است.

منبع
الصباح

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا