سیاسی

اردن: کشته شدن 3 تروریست در عملیات نیروهای ویژه

اداره امنیت عمومی اردن از هلاکت 3 تروریست تحت تعقیب در درگیری مسلحانه با نیروی ویژه امنیتی خبر داد.

میدل ایست نیوز: اداره امنیت عمومی اردن از هلاکت 3 تروریست تحت تعقیب در درگیری مسلحانه با نیروی ویژه امنیتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی اردن (پترا) سخنگوی اداره امنیت عمومی اردن روز یکشنبه گفت که نیروی ویژه امنیتی به یک پایگاه در نزدیکی نوار مرزی جنوب شرقی این کشور که 3 تروریست تحت تعقیب در آن حضور داشتند، حمله کرد.

وی افزود: دو نفر از این تروریست ها چند ورز پیش از یکی از مراکز اصلاح و تربیت گریخته بودند و تروریست سوم نیز یکی از اعضای اصلی در یک واحد تروریستی به نام «الحسینیه» بوده است.

این مقام اردنی ادامه داد: پس از اقدام تروریست ها به تیراندازی، قوانین درگیری در مورد آنان اعمال شد و در نهایت 3 تروریست به هلاکت رسیدند.

وی درخصوص جزئیات این حادثه گفت: چند روز پیش دو زندانی محکوم موفق به فرار از کانون اصلاح و تربیت شدند و بلافاصله تیم های مشترک تحقیق از نهادهای مربوطه برای جمع آوری اطلاعات و شناسایی مکان اختفای این افراد تشکیل شد.

این مقام اردنی افزود: تیم های تحقیق طی چندین روز شناسایی و پیگیری افراد متواری و حمله به چند نقطه با احتمال حضور آنان، روز گذشته موفق به شناسایی مکان حضور آنان صدها متر بعد از نوار مرزی جنوب شرقی اردن شدند.

وی در ادامه توضیحات این عملیات گفت: پس از محاصره مکان شناسایی شده و اقدام تروریست ها به تیراندازی مکرر به سمت نیروهای امنیتی اردن، قوانین مربوط به درگیری در رابطه با این تروریست ها اعمال شد و در نهایت تمامی این تروریست ها به هلاکت رسیدند.

منبع
پترا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا