اقتصادی

مقاصد جدید پروازهای خطوط هوایی عراق

وزارت حمل و نقل و سازمان هواپیمایی کشوری عراق اعلام کرد که در مرحله آتی، پروازهایی به مقصد آلمان، مالزی و چین انجام خواهد شد.

میدل ایست نیوز: وزارت حمل و نقل و سازمان هواپیمایی کشوری عراق اعلام کرد که در مرحله آتی، پروازهایی به مقصد آلمان، مالزی و چین انجام خواهد شد.

به گزارش «الفرات نیوز» شذی راضی، سخنگوی وزارت حمل و نقل عراق در اظهاراتی مطبوعات گفت که این وزارتخانه به دنبال توسعه سامانه حمل و نقل ملی از طریق ارائه بهترین خدمات به مسافران در هواپیمایی عراق، به ویژه پس از دریافت هواپیماهای جدید است.

وی اظهار داشت که هواپیمایی عراق تصمیم به افتتاح خط هوایی به مقصد مالزی و نیز بازگشایی خط هوایی چین با هماهنگی سازمان بین المللی هوانوردی کشوری دارد.

راضی افزود که انتخاب مقصدهای هوایی هواپیمایی عراق منحصرا به امکان سنجی اقتصادی بستگی دارد.

در همین زمینه، جهاد الدیوان، سخنگوی سازمان هوانوردی کشوری عراق گفت که این سازمان به دنبال تکمیل تمامی اقدامات فنی برای فعال ساختن توافقات حوزه هوایی با کشورهای اروپایی و همکاری مجدد در زمینه خدمات هوایی و نیز ازسرگیری پرواز های مستقیم با عراق است.

وی افزود که مرحله نخست فعال سازی این توافقات، شامل ایجاد پرواز های مستقیم میان بغداد و برلین در ماه های پیش رو است.

الدیوان همچنین از تلاش های سازمان هوانوردی کشوری عراق برای فعال سازی توافق حمل و نقل هوایی با همتای مراکشی خود که در سال 2019 امضا شد خبر داد.

منبع
الفرات نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا