اجتماعیسیاسی

هشدار عتبه کاظمین نسبت به اوضاع امنیتی

عتبه کاظمین در بغداد نسبت به ضعف امنیتی که سلامت حرم مطهر و زائران آن را تهدید می کند، هشدار داد.

میدل ایست نیوز: عتبه کاظمین در بغداد نسبت به ضعف امنیتی که سلامت حرم مطهر و زائران آن را تهدید می کند، هشدار داد.

به گزارش «الفرات نیوز» دبیرخانه عتبه کاظمین در بیانیه ای اعلام کرد: به دلیل وضعیت ناپایدار امنیتی پس از سقوط رژیم سابق، امنیت شهر کاظمین باید تقویت می شد، زیرا به هدف جنبش های تروریستی تبدیل شده بود. پس از بهبود نسبی وضعیت امنیتی، پاسگاه ها و ایست بازرسی های امنیتی در سراسر کشور کاهش یافت.

در این بیانیه آمده است: دبیرخانه عتبه کاظمیه پیگیر تامین امنیت این منطقه و مردم و زائران آن است و این امر بر عهده دستگاه های اطلاعاتی تخصصی امنیتی و اجرایی است.

این بیانیه می افزاید: یکی از مهمترین وظایف ایست بازرسی های ثابت و سیار موثر، حفظ امنیت، جلوگیری از درگیری، قتل و تعرض به دیگران است که هر از چند گاهی این اعمال ناپسند تکرار می شود.

عتبه کاظمیه در این بیانیه اظهار داشته است: تأکید می کنیم که راه باید برای هر کسی که موجب نقض امنیت می شود و امنیت این شهر مقدس، شهروندان آن و جان مردم بی گناه را تهدید می کند، قطع شود.

عتبه کاظمیه همچنین از مقامات امنیتی مربوطه خواست تا در اسرع وقت درباره فعالیت ایست بازرسی های مستقر تجدید نظر کرده و اقدام به اصلاح آن ها کنند تا بتوانند وظایف خود را انجام دهند.

در این بیانیه همچنین تاکید شده که تمامی قانون شکنان و کسانی که جان مردم و آرامش مدنی و اجتماعی را تهدید می کنند، باید مورد محاکمه قرار گیرند.

منبع
الفرات نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا