سیاسی

محمود عباس و نتانیاهو به ترکیه می روند

آنکارا اعلام کرد که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در 25 ژوئیه و نخست وزیر اسرائیل در 28 ژوئیه به آنکارا سفر می کنند.

میدل ایست نیوز: آنکارا اعلام کرد که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در 25 ژوئیه و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در 28 ژوئیه به آنکارا سفر خواهند کرد.

به گزارش «آناتولی» به نقل از اداره ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد که سفر محمود عباس و نتانیاهو به آنکارا در پاسخ به دعوت رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه انجام می شود.

در این بیانیه آمده است که اردوغان با عباس و نتانیاهو درباره تحولات در عرصه های منطقه ای و بین المللی گفت و گو خواهد کرد.

این بیانیه می افزاید: عباس و اردوغان در مورد روابط ترکیه و فلسطین، آخرین تحولات درگیری اسرائیل و فلسطین و سایر مسائل منطقه ای و بین المللی گفت و گو خواهد کرد.

طبق این بیانیه، دو طرف درباره گام هایی که می تواند برای تقویت همکاری بین ترکیه و کشور برادر و دوست فلسطین برداشته شود، گفت و گو خواهند کرد.

در این بیانیه اشاره شده است که اردوغان روز 28 ژوئیه نیز در آنکارا میزبان نتانیاهو خواهد بود و در این دیدار، روابط دوجانبه ترکیه و اسرائیل در تمامی ابعاد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین پیرامون اقداماتی که باید برای بهبود همکاری های دو طرف انجام شود و نیز مسائل منطقه ای و بین المللی و روابط دوجانبه گفت و گو خواهد شد.

همزمان دفتر نخست وزیر اسرائیل نیز اعلام کرد که نتانیاهو وی در اواخر ماه جاری به ترکیه سفر خواهد کرد.

منبع
آناتولی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا