سیاسی

جراحی نتانیاهو برای کاشت «ضربان‌ساز مصنوعی» قلب

نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد برای قراردادن ضربان ساز مصنوعی قلب (پیس میکر) تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

میدل ایست نیوز: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد برای قراردادن ضربان ساز مصنوعی قلب (پیس میکر) تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

به گزارش CNN، نتانیاهو در پیام ویدئویی که توسط دفتر او منتشر شد، گفت: هفته گذشته یک دستگاه مراقبت عملکرد قلب برایم نصب شده بود و اکنون این دستگاه می‌گوید باید ضربان ساز مصنوعی قلب داشته باشم و می‌بایست این کار را امشب انجام دهم.

او اضافه کرد: «حال من خوب است، اما باید به حرف پزشکانم گوش کنم.»

نتانیاهو ، نخست‌وزیر ۷۳ ساله اسرائیل، در این ویدئو اضافه کرد که پزشکانش به او اطمینان دادند که بعداز ظهر یکشنبه از بیمارستان مرخص خواهد شد.

دفتر نخست وزیر اسرائیل گفت که بنیامین نتانیاهو در مرکز پزشکی شیبا در تل‌آویو تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

این دفتر همچنین اعلام کرد در زمانی که آقای نتانیاهو در بیمارستان تحت جراحی قرار می‌گیرد، وزیر دادگستری اسرائیل سرپرستی دولت را به عهده خواهد داشت.

بنیامین نتانیاهو هفته گذشته پس از یک شبانه‌روز بستری بودن ۲۵ تیرماه از بیمارستان مرخص شد. پزشکان «هولتر» زیرجلدی در بدن او کارگذاری کردند تا قلب او را به طور منظم رصد کنند.

دکتر عامیت سِگِو، رئیس بخش قلب و عروق در این بیمارستان تأیید کرد که هولتر زیر جلدی در بدن بنیامین نتانیاهو کارگذاری شد تا از این به بعد نیز رصد وضعیت قلبی او ادامه یابد.

بنیامین نتانیاهو طولانی‌ترین دوره نخست وزیری در تاریخ اسرائیل را دارد اما از پس از بازگشت او به قدرت در هفت ماه پیش، سیاست‌های او این بار کشورش را با موج دامنه‌دار اعتراضات روبرو کرده و حامیان و مخالفان دولت او را در کشمکشی بی‌سابقه در برابر هم قرار داده است.

منبع
CNN

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا