اجتماعیاقتصادی

امارات شرایط دریافت ویزای گردشگری 5 ساله را اعلام کرد

سازمان مرکزی هویت، تابعیت، گمرک و امنیت مرزهای امارات تاکید کرد که مدت اعتبار ویزای گردشگری چندبار ورود 5 سال و 60 روز از تاریخ صدور است.

میدل ایست نیوز: سازمان مرکزی هویت، تابعیت، گمرک و امنیت مرزهای امارات تاکید کرد که مدت اعتبار ویزای گردشگری چندبار ورود 5 سال و 60 روز از تاریخ صدور است.

روزنامه «الخلیج» روز دوشنبه نوشت که این سازمان امکان درخواست مستقیم برای صدور ویزای توریستی چند بار ورود طولانی مدت را برای مدت 5 سال فراهم می کند و نیز به دارنده این ویزا اجاره می دهد برای مدت غیرمستمر و حداکثر 90 روزه که قابل تمدید است، در امارات بماند.

این سازمان افزود که هزینه این نوع ویزا 3 هزار و 775 درهم (حدود هزار و 27 دلار) است که شامل 3 هزار و 25 درهم هزینه ضمانت نامه های بانکی، 500 درهم هزینه صدور ویزا، 100 درهم هزینه خدمات هوشمند و 50 درهم نیز هزینه خدمات اداری و الکترونیکی است.

شرایط زیادی برای اخذ این نوع ویزای امارات وجود دارد که شامل ارائه صورتحساب بانکی است که به عنوان سندی رسمی از بانک برای 6 ماه اخیر و با موجودی 4 هزار دلار است. همچنین صدور بیمه درمانی باید در امارات و برای مدت 180 روز انجام شود. همچنین امکان تمدید مدت اقامت مشروز بر عدم تجاوز از 180 روز در سال وجود دارد. کودکان زیر 18 سال نیز مشمول ویزای خانوادگی می شوند.

سازمان فدرال هویت، ملیت، گمرک و امنیت مرزهای امارات تاکید کرد که ویزای 5 ساله ویزای چندبار ورود است و می توان با آن بیش از یک بار و مجموعا تا سقف 90 روز در امارات اقامت داشت، اما دریافت کننده باید حداکثر 60 روز بعد از صدور روادید اولین سفر خود را به امارات انجام دهد.

منبع
الخلیج

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا