اجتماعیسیاسی

سازمان بهداشت جهانی از پیشرفت عراق در کنترل سرطان خبر داد

سازمان جهانی بهداشت ضمن اعلام پیشرفت عراق در مبارزه با سرطان، بر حمایت خود از این کشور در کنترل سرطان و اقدام برای یک استراتژی یکپارچه در این حوزه تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: سازمان جهانی بهداشت، بر حمایت خود از عراق در کنترل سرطان و اقدام برای یک استراتژی یکپارچه در این حوزه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) وائل حتاحت، نماینده سازمان جهانی بهداشت در عراق روز یکشنبه گفت: اقدام برای یک استراتژی یکپارچه در کنترل سرطان در عراق، موضوعی بسیار مهم و دنباله رو اهداف توسعه پایدار ملی است.

وی افزود: نتایج هیئت بررسی کننده برنامه اقدام برای سرطان که توسط آژانس بین المللی انرژی هسته ای و با مشارکت آژانس بین المللی تحقیقات سرطان و سازمان جهان بهداشت راه اندازی شد، در تعیین معیارها برای موفقیت تلاش ها در کنترل سرطان در عراق موثر بود.

حتاحت ادامه داد: تیم هیئت بررسی کننده از بیش از 15 مرکز پزشکی از جمله بیمارستان ها و درمانگاه ها بازدید کرده و با مسئولان و پزشکان در بغداد، اربیل و موصل دیدار کرده است.

وی نقش وزارت بهداشت عراق در اولویت دادن به ارتقای کنترل سرطان و پیشرفت این کشور در این حوزه را تحسین کرد.

نماینده سازمان جهانی بهداشت در عراق تاکید کرد که سازمان جهانی بهداشت به همکاری و مشارکت با وزارت بهداشت عراق برای بهبود کنترل سرطان در عراق ادامه می دهد.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا