اجتماعیسیاسی

انجام 128 پروژه در مناطق آزاد شده از دست داعش در عراق

کمیته بین المللی صلیب سرخ عراق از انجام 128 پروژه برای آسیب دیدگان و اقشار کم درآمد در مناطق آزاد شده از دست داعش در استان صلاح الدین خبر داد.

میدل ایست نیوز: کمیته بین المللی صلیب سرخ عراق از انجام 128 پروژه برای آسیب دیدگان و اقشار کم درآمد در مناطق آزاد شده از دست داعش در استان صلاح الدین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) لیلا محمد، مسئول بخش رسانه کمیته بین المللی صلیب سرخ در عراق گفت: از آغاز سال گذشته، کمیته بین المللی صلیب سرخ در منطقه قره غول در استان صلاح الدین برای بازسازی خانه های ویران شده و آسیب دیده برای کمک به خانواده ها در بازگشت به مناطق اصلی خود و اسکان در آنجا فعالیت کرده است.

وی افزود: این بازسازی شامل 405 خانه و همچنین افتتاح 128 پروژه کشاورزی، دامپروری و اقتصادی برای آسیب دیدگان و افراد کم درآمد و نیز پروژه های عمومی در سطح کل منطقه است.

محمد ادامه داد: کمپین بازسازی خانه ها ادامه دارد و کار بر روی یک پروژه آبیاری که با انرژی خورشیدی کار می کند نیز در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: اولین مرحله بازسازی 126 خانه را در این منطقه برای 156 خانوار تحت پوشش قرار داد، و مرحله دوم نیز همچنان ادامه دارد و شامل 279 خانه برای بیش از 290 خانواده است.

محمد گفت: کمیته بین المللی صلیب سرخ در عراق از طریق بازسازی و ارائه خدمات اولیه خانواده ها را تشویق می کند تا به مناطق اصلی خود بازگردند.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا