اقتصادی

بیش از 5 میلیارد دلار بازده سرمایه گذاری در نجف اشرف

اداره سرمایه گذاری استان نجف اشرف از رسیدن بازده مالی پروژه های سرمایه گذاری طی 10 سال اخیر در این استان به بیش از 5 میلیارد دلار خبر داد.

میدل ایست نیوز: اداره سرمایه گذاری استان نجف اشرف از رسیدن بازده مالی پروژه های سرمایه گذاری طی 10 سال اخیر در این استان به بیش از 5 میلیارد دلار خبر داد.

روزنامه الصباح عراق روز سه شنبه نوشت: ضرغام کیکو، رئیس اداره سرمایه گذاری استان نجف اشرف گفت: این مبالغ که بخشی از درآمدهای دولت محسوب می شود، توسط سرمایه گذاران و در قالب هزینه اجاره یا تملک مراکز ایجاد پروژه هایشان و نیز هزینه های خدمات و زیرساخت ها پرداخت شده است.

وی افزود که سرمایه گذاری در این استان با هدف جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای ایجاد طرح های با بازده اقتصادی برای کشور و نیز ورود ارز به داخل عراق بوده است.

کیکو خاطرنشان کرد که سرمایه گذاری در نجف به ویژه پس از اجرای 13 پروژه از سوی سرمایه گذاران عرب و خارجی، می تواند به تحقق این اهداف بیانجامد.

وی ادامه داد: 130 پروژه سرمایه گذاری از مجموع 340 پروژه دارای مجوز در استان نجف اشرف و در بخش های مختلف وارد مرحله بهره برداری تجاری شده و امیدواریم 25 پروژه سرمایه گذاری در سال جاری به پایان برسد.

منبع
الصباح

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا