سیاسی

بارزانی: هیچ بهانه‌ای برای تعویق پرداخت حقوق اقلیم کردستان وجود ندارد

نخست وزیر دولت ایالتی اقلیم کردستان عراق تاکید کرد که اقلیم به همه تعهدات خود عمل کرد و هیچ بهانه ای برای دولت فدرال عراق برای به تعویق انداختن پرداخت حقوق مالی اقلیم وجود ندارد.

میدل ایست نیوز: مسرور بارزانی، نخست وزیر دولت ایالتی اقلیم کردستان عراق تاکید کرد که اقلیم به همه تعهدات خود عمل کرد و هیچ بهانه ای برای دولت فدرال عراق برای به تعویق انداختن پرداخت حقوق مالی اقلیم وجود ندارد.

به گزارش شفق نیوز، بارزانی در نشست هیئت دولت اقلیم کردستان به بررسی آخرین تحولات اجرای قانون بودجه عراق و تامین حقوق مالی و فرآیند مذاکره بین اربیل و بغداد پرداخت.

وی از همه نیروهای و احزاب کرد خواست در دفاع از حقوق قانونی ملت کردستان و تامین حقوق مالی اقلیم در قانون بودجه در یک صف باشند.

در نشست هیئت دولت اقلیم کردستان عراق به بررسی وضعیت قیمت برق و بنزین در اقلیم کردستان و اقدامات وزارت برق و منابع طبیعی در این خصوص پرداخته شد.

نخست وزیر اقلیم کردستان عراق در پایان این نشست مجددا بر حمایت خود از تلاش ریاست اقلیم کردستان برای تعیین موعد جدید انتخابات پارلمانی اقلیم کردستان تاکید کرد و از احزاب سیاسی خواست از این تلاش ها برای موفقیت آمیز بودن آن حمایت کنند.

دولت اقلیم کردستان عراق آمادگی خود برای ارائه هرگونه تسهیلات و مقدمات در چارچوب مسئولیت های خود را اعلام کرد.

منبع
شفق نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا