سیاسی

ساماندهی تردد زائران و مبارزه با مواد مخدر محور دیدار وزرای کشور عراق و پاکستان

وزیر کشور عراق در دیدار همتای پاکستانی خود در مورد ساماندهی ورود مسافران و مبارزه با مواد مخدر گفت و گو کرد.

میدل ایست نیوز: عبدالامیر الشمری، وزیر کشور عراق روز چهارشنبه با رانا ثناء الله، همتای پاکستانی خود در مورد ساماندهی ورود مسافران و مبارزه با مواد مخدر گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) در بیانیه وزارت کشور عراق آمده است: الشمری امروز با حضور تعدادی از معاونان و رؤسای وزارت کشور از همتای پاکستانی خود در مقر وزارت کشور عراق استقبال کرد.

در این دیدار چندین موضوع مورد توجه مشترک مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مهمترین آن هماهنگی و همکاری مشترک بین دو کشور بود.

در این دیدار همچنین در خصوص ساماندهی ورود مسافران پاکستانی در مناسبت های مختلف به عراق و همچنین مبارزه با مواد مخدر بحث و تبادل نظر شد و تقویت روابط دوجانبه دو کشور در زمینه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

الشمری با اشاره به اهمیت بهره مندی از تخصص پاکستان در زمینه آموزش، تاکید کرد که عراق تلاش می کند تا روابط خود را با کشورهای دوست، در راستای تامین منافع مشترک توسعه دهد.

وزیر کشور پاکستان نیز از تلاش های زیادی که سرویس های امنیتی عراق در مبارزه با تروریسم و ​​جنایات سازمان یافته انجام داده اند، قدردانی و بر ارتقای روابط دو کشور و تبادل تجارب به ویژه در زمینه امنیتی تاکید کرد.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا