سیاسی

وزیر کشور لبنان: به امنيت شهروندان عرب اهتمام جدی داریم

وزیر کشور لبنان خطاب به کشورهایی که به شهروندان خود در لبنان هشدار داده اند، بر اهتمام خود برای تحقق امنیت و ثبات برای همه تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: بسام مولوی، وزیر کشور لبنان خطاب به کشورهایی که به شهروندان خود در لبنان هشدار داده اند، بر اهتمام خود برای تحقق امنیت و ثبات برای همه تاکید کرد.

به گزارش روسیا الیوم، وی در کنفرانسی مطبوعاتی تاکید کرد که ما همه اقدامات لازم برای جلوگیری از انتقال درگیری ها به خارج از اردوگاه عین الحلوه و حفظ امنیت لبنانی ها و برادران عرب را اتخاذ کردیم.

مولوی تاکید کرد که ما نسبت به شهروندان عرب حاضر در لبنان اهتمام داریم و اهتمام ما به آنها کمتر از شهروندان لبنانی نیست.

وی اشاره کرد که اطلاعات امنیتی مبنی بر از کنترل خارج شدن اردوگاه عین الحلوه و گسترش درگیری به اردوگاه های دیگر وجود ندارد.

مولوی تصریح کرد که هیچ گونه سازشی بر سر اجرای قانون وجود ندارد و ما نخواهیم پذیرفت که به سمت دیگری کشیده شویم، لبنان صندوق پست نیست و اجازه نخواهیم داد محلی برای پیام رسانی باشد.

لبنان از هفته گذشته اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان شاهد درگیری‌های مسلحانه میان هواداران جنبش فتح و گروه‌های اسلام‌گراست.

در این درگیری‌ها 12 تن کشته و بیش از 60 تن زخمی شدند.

در پی این درگیری ها، کشورهای عضو شورای همکاری به شهروندان خود در لبنان هشدار دادند و برخی از این کشورها خواستار خروج فوری شهروندان خود از لبنان شدند.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا