سیاسی

نصرالله: اگر اسرائیل به لبنان حمله کند، به عصر حجر بازخواهد گشت

دبیرکل حزب الله لبنان در پاسخ به تهدید وزیر دفاع اسرائیل مبنی بر بازگرداندن لبنان به عصر حجر، گفت که اگر اسرائیل با لبنان وارد جنگ شود، آن نیز به عصر حجر بازخواهید گشت.

میدل ایست نیوز: سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله با اشاره به اینکه در جنگ 33 روزه سال 2006 با چشم خود، مصادیق بیرونی تحقق وعده‌های الهی را مشاهده کردیم، افزود: خداوند را به خاطر کمکهایش شکر می‌گویم. در هر مناسبتی باید از تمام کسانی که در رقم زدن این حماسه، معجزه و اسطوره نقش داشتند، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم، از جمله مردم، رزمندگان، نهادهای نظامی، شهدا، ایران، سوریه و تمامی کشورهایی که از مقاومت حمایت کردند.

به گزارش المیادین، نصرالله با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در این جنگ، در کنار ما قرار داشت و از ما حمایت کرد، خاطر نشان کرد: در سالهای گذشته بارها تأکید کردیم که پیروزی جنگ 33 روزه، پیروزی الهی و تاریخی بود؛ زیرا با توجه به حجم جنگ و حجم حمایت از اسرائیل و توطئه علیه ما، این پیروزی، تاریخی بود و آثار این جنگ تا مدتها باقی خواهد ماند.

دبیر کل حزب الله با تأکید بر اینکه وزیر دفاع اسرائیل، در نوار مرزی، تهدید کرده بود که لبنان را به عصر حجر بازخواهد گرداند، گفت: ما انکار نمی کنیم که اسرائیل با تجهیزات خود و آمریکا می‌تواند این کار را انجام دهد. این چیز جدیدی نیست. نکته جدید این است که لبنان و مقاومت می‌تواند چه کاری انجام دهد. فرماندهان و سران دشمن این را به خوبی می‌دانند، ولی فقط به دنبال مانورهای رسانه‌ای هستند که هیچ ارزشی برای ما ندارد. به فرماندهان دشمن می‌گویم که اگر با لبنان وارد جنگ شوید، شما نیز به عصر حجر بازخواهید گشت.

وی حوادث تروریستی در پاکستان، سوریه و شیراز را تسلیت گفت.

منبع
المیادین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا