اقتصادی

کویت ارزان ترین شهر جهان برای زندگی

براساس آمارهای شرکت نظرسنجی Workyard Research متخصص در زمینه نظرسنجی و تحقیقات، کویت ارزان ترین شهر جهان از لحاظ هزینه های زندگی است.

میدل ایست نیوز: براساس آمارهای شرکت نظرسنجی Workyard Research متخصص در زمینه نظرسنجی و تحقیقات، کویت ارزان ترین شهر جهان از لحاظ هزینه های زندگی است.

به گزارش الخلیج آنلاین، میانگین درآمد ماهانه هر فرد در کویت حدود 6 هزار و 119 دلار است و هزینه زندگی در ماه 752 دلار است.

براساس این آمار هر فرد می تواند بخش اعظمی از درآمدش را ذخیره کند و این امر موجب شده کویت ارزان ترین شهر برای زندگی در جهان باشد.

مرکز دوم فهرست ارزان ترین شهر برای زندگی در جهان ابوظبی است که میانگین درآمد هر فرد 7 هزار و 154 دلار و میانگین هزینه زندگی 873 دلار و پس از آن در مرکز سوم ریاض با میانگین درآمد 6 هزار و 245 دلار و هزینه زندگی 814 دلار است.

رتبه چهارم و پنجم ارزان ترین شهرها برای زندگی دبی و شارجه با درآمد ماهانه 7 هزار و 118 و 5 هزار و 229 دلار در ماه و هزینه های هزار و 7 دلار و 741 دلار در ماه است.

این داده‌ها از منابع دولتی جمع‌آوری شده‌اند و براساس این موسسه نظرسنجی، میانگین درآمد ماهانه برای هر شهر با میانگین هزینه‌های زندگی ماهانه در سال 2023 مقایسه شده است.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا