سیاسی

پیشمرگه تجهیزات لجستیک تازه ای از ائتلاف بین المللی دریافت کرد

وزارت پیشمرگه اقلیم کردستان عراق از دریافت مجموعه تازه ای از کمک های لجستیک از جانب ائتلاف بین المللی در چارچوب همکاری برای افزایش توانمندی نیروهای پیشمرگه خبر داد.

میدل ایست نیوز: وزارت پیشمرگه اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که نیروهای ائتلاف بین المللی به حمایت و کمک های لجستیکی به نیروهای پیشمرگه کردستان ادامه می دهند و لشکرهای اول و دوم نیروهای پیشمرگه بخش جدیدی از این کمک ها را دریافت کردند.

به گزارش «شفق نیوز» در بیانیه این وزارتخانه آمده است: در ادامه حمایت ها و کمک های لجستیکی نیروهای ائتلاف بین المللی علیه داعش به نیروهای پیشمرگه کردستان، روز پنجشنبه مراسم ویژه ای در اداره کل نظامی المیره برگزار شد.

فرمان زراری، معاون اداره کل نظامی المیره در این مراسم از کمک های مستمر نیروهای ائتلاف به نیروهای پیشمرگه قدردانی کرد و خاطرنشان کرد: ائتلاف از ابتدای پیدایش سازمان تروریستی داعش به نیروهای پیشمرگه کمک کرد و نقش مهمی در شکست داعش و گروه های تروریستی داشت.

وی ابراز امیدواری کرد که همکاری، حمایت و هماهنگی برای ورود به مرحله تازه ای از گسترش همکاری ها شاهد سرعت فزاینده ای باشد.

تحویل این کمک ها به لشکرهای اول و دوم نیروهای پیشمرگه مطابق برنامه و طرح رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و با نظارت معاونت المیره صورت گرفت.

منبع
شفق نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا