اقتصادی

یک شرکت ترکیه‌ای پروازهای توریستی به سوریه را از سر می‌گیرد

یک شرکت هواپیمایی در ترکیه قصد ازسرگیری پروازها به دمشق و چند شهر سوریه از ابتدای ماه آوریل سال آتی را دارد.

میدل ایست نیوز: یک شرکت هواپیمایی ترکیه، قصد ازسرگیری پروازها به دمشق و چند شهر سوریه از ابتدای ماه آوریل سال آتی را دارد.

به گزارش الشرق الاوسط، این در حالی است که درگیری ها میان نیروهای ترکیه ای و ارتش سوریه در حومه ادلب و حلب ادامه دارد و بمباران منبج توسط ترکیه منجر به کشته شدن دو سرباز سوری و مجروح شدن 4 نفر دیگر شده است.

شرکت هواپیمایی فیست ترافیل که پیش از درگیری ها در سوریه در سال 2011، پرواز به سوریه انجام می داد، برنامه خود برای آغاز مجدد پروازهای توریستی به سوریه را اعلام کرد.

روزنامه حریت ترکیه نوشت که این شرکت همکاری با آژانس های مسافرتی در سوریه برای مطرح کردن برنامه توریستی 7 روزه از 20 الی 27 آوریل را آغاز کرده است.

این سفر شامل بازدید از دمشق، حلب، حماه، حمص و تدمر می شود و هزینه این تور هزار و 950 دلار است و این پرواز ترکیه به بیروت و سپس دمشق انجام می شود.

نماینده این شرکت ترکیه ای گفت که پروازها را مجددا ازسر می گیریم و با آژانس های محلی همکاری می کنیم، سایر کشورها پروازها را به سوریه از سرگرفتند بنابراین ما نیز این کار را آغاز کردیم.

وی افزود که آخرین تحولات سوریه را از نزدیک بررسی می کنیم و در صورت لزوم مسیر پروازهایمان را تغییر خواهیم داد و پرواز به مناطقی که احساس کنیم نابسامانی امنیتی دارد برقرار نخواهیم کرد.

منبع
الشرق الاوسط

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا