اجتماعیسیاسی

تشکر رئیسی از «همکاری بسیار خوب» دولت عراق در برگزاری زیارت اربعین

رئیس جمهور ایران با تشکر ملت و دولت عراق و همکاری بسیار خوب بغداد با ایران در برگزاری زیارت اربعین، ابراز امیدواری کرد که اربعین امسال شاهد رویدادی بی نظیر نسبت به سال های گذشته باشد.

میدل ایست نیوز: رئیس جمهور ایران با تشکر ملت و دولت عراق و همکاری بسیار خوب بغداد با ایران در برگزاری زیارت اربعین، ابراز امیدواری کرد که اربعین امسال شاهد رویدادی بی نظیر نسبت به سال های گذشته باشد.

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود، در پاسخ به سؤال خبرنگار شبکه «العراقیه» درباره هماهنگی با دولت عراق درباره زیارت اربعین، از دولت و ملت عراق صمیمانه تشکر و تأکید کرد که دولت عراق همه امکانات را برای بهتر برگزار شدن این مراسم اختصاص داده و ملت عراق با تشکیل موکب‌ها و پذیرایی از زایران در صحنه حضور دارند.

وی افزود که دولت ایران سعی کرده که همه زیرساخت‌ها را برای تأمین زیارت ارزان، آسان و دلنشین اختصاص داده اما کار اصلی دست مردم ایران است و مردم در این عرصه حضور بسیار پررنگ و بانشاطی دارند و ایستگاه‌ها و موکب‌های بسیاری را تشکیل داده‌اند و مساجد و حسینه‌ها و مراکز مختلف در ایران و عراق حضور دارند و این مسیر پر است از حضور مردم برای پذیرایی از زایران.

رئیسی از مقامات دولت ایران و مردم ایران بابت حضور پررنگشان و از ملت و دولت عراق تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که همکاری دو دولت رویداد مهمی را رقم بزند.

رئیس جمهور ایران این رویداد را «جلوه مقاومت اسلامی» و اتحاد کشورهای مختلف دانست و با تمجید از همکاری بسیار خوب دولت عراق و با حضور ملت شاهد رویداد بی نظیری نسبت به سال‌های گذشته و اربعینی باشکوهی را رقم بزند.

منبع
میدل ایست نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا