سیاسی

ایران از خنثی‌سازی بزرگ‌ترین خرابکاری صنعتی خبر داد

سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران توانست از یک خرابکاری در صنایع دفاعی این کشور پیشگیری کند.

میدل ایست نیوز: سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران توانست از یک خرابکاری در صنایع دفاعی این کشور پیشگیری کند.

به گزارش «ایرنا» بزرگترین خرابکاری صنعتی در صنعت موشکی و هوافضای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران توسط سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع پیشگیری و خنثی شد.

این منبع افزود که این خرابکاری با هدایت سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل و عوامل جهانی آنها صورت پذیرفته بود.

همچنین یک مقام مسئول در سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع ایران گفت: طی ماه‌های گذشته شبکه‌ای کاملا حرفه‌ای که قصد داشت با همکاری برخی عوامل نفوذی قطعات معیوب و تجهیز شده را برای بکارگیری در تولید موشک‌های پیشرفته در صنایع موشکی وزارت دفاع به چرخه تولید وارد کند، در تور اطلاعاتی سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع گرفتار و متلاشی شد.

وی افزود: این شبکه با هدایت مستقیم سازمان موساد قصد داشت با فروش قطعه تجهیز شده، موشک‌های تولید شده را به ابزاری انفجاری برای ضربه زدن به خطوط صنعتی و کارکنان شاغل در این حوزه تبدیل کند.

این مقام ایرانی اظهار داشت: این اقدام دشمن از همان ابتدا تحت رصد اطلاعاتی و عملیاتی قرار گرفت و با دستگیری عوامل آن به طور کامل خنثی شد.

وی همچنین گفت: با اجرای این پروژه کاملا موفق، تمام مسیرها و فعالیت‌های موساد برای تامین و انتقال قطعه مورد نظر آنان به همراه افسران خارجی و عوامل داخلی آنان شناسایی و در چتر اطلاعاتی قرار گرفتند.

منبع
ایرنا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا