اجتماعیسیاسی

ورود 1500 زائر ایرانی در ساعت به عراق از طریق گذرگاه المنذریه/ خسروی

سازمان مواکب حسینی دیالی اعلام کرد که در هر ساعت 1500 زائر ایرانی از طریق گذرگاه مرزی المنذریه (خسروی) وارد عراق می شوند.

میدل ایست نیوز: سازمان مواکب حسینی دیالی اعلام کرد که در هر ساعت 1500 زائر ایرانی از طریق گذرگاه مرزی المنذریه (خسروی) وارد عراق می شوند.

به گزارش بغداد الیوم، علی احمد طاهر، رئیس سازمان مواکب حسینی دیالی گفت که از روز گذشته وارد اوج تردد شده ایم به گونه ای که هر یک ساعت 1500 زائر و در 24 ساعت 45 هزار نفر وارد می شوند.

وی افزود که شمار کل زائرانی که از طریق گذرگاه المنذریه وارد عراق شده است به 400 هزار نفر نزدیک می شود و طی 72 ساعت آتی ممکن است به 500 هزار نفر برسد.

رئیس سازمان مواکب حسینی دیالی تاکید کرد که طرح اربعین با وجود شمار زیاد زائران براساس برنامه و بدون هیچ گونه مشکلی پیش می رود و مواکب نیز به خدمت رسانی ادامه می دهند.

طاهر اشاره کرد که دیالی شاهد بزرگترین ورود زائران در تاریخ اربعین است و به نقطه مهمی در زیارت اربعین در سطح کشور و پس از بازگشایی گذرگاه مرزی المنذریه تبدیل شده است.

پیش از این وزارت کشور عراق اعلام کرده بود که از ابتدای زیارت اربعین بیش از 2 میلیون و 654 هزار و 643 زائر وارد عراق شده اند.

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا