اجتماعیسیاسی

مشارکت بیش از دو هزار روزنامه نگار در پوشش زیارت اربعین

رئیس سازمان رسانه و ارتباطات عراق تاکید کرد که پوشش رسانه ای زیارت اربعین امسال، بزرگترین پوشش در تاریخ بوده است.

میدل ایست نیوز: علی المؤید، رئیس سازمان رسانه و ارتباطات عراق تاکید کرد که پوشش رسانه ای زیارت اربعین امسال، بزرگترین پوشش در تاریخ بوده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، وی در بیانیه ای از نخست وزیر، عتبه عباسی و حسینی، استانداری و همه دستگاه های پشتیبان که مشارکت بیش از دو هزار و 286 اصحاب رسانه در پوشش رسانه ای اربعین را تسهیل کردند، تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت که در پوشش اربعین، دست کم 938 روزنامه نگار خارجی وابسته به بیش از 44 کشور و نزدیک به هزار و 300 روزنامه نگار عراقی تنها در شهر کربلا مشارکت داشتند.

وی افزود که افزایش پوشش رسانه ای به همت اهتمام دولت و تسهیلات فوق العاده سازمان رسانه و ارتباطات علاوه بر پیشرفت حاصل در فناوری ارتباطات شامل فناوری های جدیدی است که برای نخستین بار در اربعین مورد استفاده قرار می گیرد.

المؤید اشاره کرد که زیارت اربعین در کربلا توسط هزار و 486 دوربین روزنامه نگار و به صورت زنده توسط 72 پایگاه پخش زنده و بیش از 20 دستگاه پخش زنده از طریق اینترنت ثبت شد.

وی افزود که نزدیک به 77 هزار و 157 دقیقه از جمله بیش از 14 هزار دقیقه پخش زنده مراسم اربعین صورت گرفته است.

رئیس سازمان رسانه و ارتباطات عراق تاکید کرد که 92 ماهواره از جمله دست کم 21 شبکه خارجی، 57 رادیو و ده ها خبرگزاری علاوه بر 26 مرکز رسانه و 10 استودیو، اربعین را پوشش دادند.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا